уторак, 02. мај 2017.

Gošće na blogu: ANA, Lili i Mili

Moja draga kumica Ana od pre par godina bavi se ručnim radovima.
Njene kreacije su toliko lepe da prosto nisam mogla da odolim, a da je ne ugostim i predstavim njen talenat i posvećenost svemu što radi.



Mojoj izuzetnoj, kreativnoj Anjuti postavila sam nekoliko pitanja o onome čime se bavi, i evo šta je ona ispričala...


- Reci nam nešto o sebi.

Imam 10 godina. Živim u Beogradu. Idem u četvrti razred osnovne škole. U slobodno vreme idem na balet i sviram klavir.

- Kakvom vrstom ručnog rada se baviš?

Pravim krpene lutkice i radim dekupaž.

Mili je obučena u cvetni, japanski kimono, a Lili u haljini od belog i roze tila spremna je za balsku dvoranu.

- Kada, kako i zašto si počela da se baviš ovim hobijima?

Dekupaž sam naučila da radim pre tri godine, a krpene lutkice pre nekoliko meseci. Oba hobija su mi veoma zanimljiva.

Drvena kutijica za nakit oslikana je tehnikom salveta koja se takođe zove i "dekupaž"

- Kakav materijal i alat je potreban za bavljenje ovim hobijima?

Za dekupaž su potrebne šarene salvete i specijalni lepak, a za lutkice sunđer, raznobojna vuna i šarene tkanine.

Lili i Mili

- Opiši nam ukratko postupak kojim se izrađuju lutke koje praviš.

Od sunđera se oblikuje telo lutkice, zatim se preko sunđera navuče svetla najlon čarapa, ušije se kosa od vune, lice se iscrta ili izveze, a od šarenih tkanina se sašije odeća.

- Kome su namenjeni tvoji izrađeni predmeti? Kakve su reakcije ljudi koji su videli tvoj rad?

Moje lutkice i dekupaž dopadaju se svima kojima ih pokažem. Rado ih izrađujem za poklon.

- Imaš li u planu da počneš da se baviš nekom novom vrstom ručnog rada u budućnosti?

Volela bih da naučim da heklam.
Čaša je oslikana tehnikom dekupaž, a srce je Ana sašila od šarene tkanine

- Da li želiš da ovaj hobi postane tvoja profesija kada odrasteš?

Ne želim da mi to bude profesija, ali želim da se bavim tim hobijima i kada odrastem.

- Šta želiš da budeš kad porasteš?

Kada porastem želim da budem balerina.

- Kako ovaj hobi utiče na tvoj lični život?

Ovaj hobi me čini srećnom. Drago mi je kada nešto napravim baš onako kako sam zamislila.

- Šta bi poručila svima onima koji žele da se oprobaju u ovoj vrsti razbibrige?

Lepo i kreativno će provesti svoje slobodno vreme.

Različiti motivi sa salveta isecaju se po konturama i pažljivo se lepe na predmet koji želimo da ukrasimo. Ova raznobojna čaša ima puno sličica i za nju je bilo potrebno mnogo strpljenja i ljubavi.

 

- Par reči za kraj.

Svi umetnički hobiji su divni!


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...